#2017-03-23 07:02:15 

AstronautkaA

Użytkownik

Posty: 54

Skąd:

Wiek: 27

Hej! Właśnie zmieniamy siedzibę naszego biura. Wiadomo… będzie niezły bajzel, który będzie wymagał skrupulatnego ogarnięcia. Rzecz w tym, że mamy dużo dokumentów, które też nie mgoą zaginąć, ani zostać uszkodzone. Poszukujemy więc profesjonalnej firmy, która się będzie mogła tym zająć.
#2017-03-23 09:35:46 

pionek

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kalisz

Wiek: 25

Jak tak wrażliwe dokumenty macie, a pewnie jeszcze i sprzęty, to nie lepiej samemu ogarnąć jakiś większy wóz i poprzenosić?
#2017-03-23 11:45:09 

Pępek_świata

Użytkownik

Posty: 71

Skąd:

Wiek: 23

Zdecydowanie nie! Są firmy, które już nie raz prowadziły przeprowadzki biur w Warszawie i mają należyte doświadczenie. Jedną taką firmę można znaleźć tu (od razu z linkiem do oferty): http://transport-warszawa.com/przeprowadzki-biur/. Jeśi weźmiecie pakiet kompleksowy, to wszystko Wam zapakują tak, jak powinno być zabezpieczone i przewiozą, wraz ze zniesieniem i wniesieniem do nowego biura. Przede wszystkim są też szybcy w swom działaniu, więc też i same przenosiny biura będą trwały względnie krótko, a to myślę ważne.
#2017-03-23 12:03:04 

AstronautkaA

Użytkownik

Posty: 54

Skąd:

Wiek: 27

Zdecydowanie. Im szybciej nam się uda wrócić do pracy tym lepiej. Jeszcze pozostaje kwestia ceny, jak to u nich wygląda?
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015