#2016-09-01 04:54:30 

Żółta_ciżemka

Użytkownik

Cześć. Od jakiegoś czasu interesuje się modą. Ale nie tak wiecie, że chodzę po sklepach i marzę tylko, co mi się podoba na wystawach ekskluzywnych butików, bo gimnajzum mam już dawno za sobą xD Mnie interesuje taka moda z prawdziwego zdarzenia. Jej całą historię znam już na pamięć, bo dużo czytam książek na ten temat i różnych publikacji, wiem co modne było w poszczególnych latach i w ogóle. Ale teraz mam problem, bo nie wiem co jest modne właśnie teraz w tym momencie. I bym się chciała dowiedzieć jakie znacie w ogóle polskie marki, które są rynku takiego high fashion bo w tym naszym rodzimym punkcie jestem kompletnie zielona
#2016-09-01 06:02:04 

Pralinka

Użytkownik

Fajnie, że coraz więcej ludzi chce poznawać modę, która jest u nas robiona i to jeszcze w takim manufakturowym znaczeniu. Bo wszystkie sieciówki to taki szmelc sprzedają, że normalnie się w głowie to nie mieści. No na szczęście sama też na ulicy widzę coraz więcej dziewczyn, które się jakoś tam starają dbać o siebie i jednak lepsze ubrania nosić. A moda w Polsce rzeczywiście wygląda coraz lepiej i można rzeczywiście nawet sporo poszaleć sobie jak się chce.
#2016-09-01 06:18:37 

Żółta_ciżemka

Użytkownik

No ale właśnie jakie są przykłady tej naszej mody? Bo ja nie wiem, gdzie tego mam szukać i co w ogóle jest warte uwagi w tej chwili. No trochę jest roboty z szukaniem tego, bo na prykłąd jakieś takie drobne salony i zwykłe krawcowe się reklamują jako kreatorki mody, a to normalnie śmiech na sali xD
#2016-09-01 06:43:07 

Lokalokaloka

Użytkownik

Ja znam na przykład taką dobrą markę, która się teraz coraz bardziej wybija. Na przykład na stronie 303avenue.pl znajdziesz ich ofertę. Jakiś czas temu kupiłam w 303 Avenue stylową kurtkę bomberkę i naprawdę ją sobie chwalę. Szczerze mówią to to był chyba jeden z moich najbardziej udanych zakupów w ostatnim czasie i za żadne skarby bym innej kurtki teraz nie kupiła
#2016-09-01 07:20:19 

Żółta_ciżemka